VEELGESTELDE VRAGEN

FREQUENTLY ASKED QUESTIONS

Veelgestelde vragen

FREQUENTLY ASKED QUESTIONS

Kan ik mijn kaars retourneren?

Ja, dat kan binnen 14 dagen geretourneerd worden, lees hier meer over het retour beleid.

Hoe kan ik jullie bereiken?

Dat kan via ons contactformulier hiernaast of stuur een mail naar info@kaars.nl.

Hoe kan ik een kaars het beste doven?

Het beste is om een kaarsendover te gebruiken. Houd hierbij de dover over de lont tot de vloeibare was. Hierdoor breekt de lont niet af en wordt deze voorzien van nieuw kaarsvet voor de volgende keer dat je de kaars aansteekt.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat kan ik doen?

Nadat wij je bestelling hebben klaargezet bij GLS, ontvang je een e-mail met een track en trace code. Check daarom altijd je spam folder of deze daar niet in staat. Met deze code kun je het pakketje volgen. Is je pakket er niet na 4 werkdagen, dan kun je altijd contact opnemen.

Wat is de levertijd?

De streeftijd bedraagt 2-3 werkdagen. In de meeste gevallen redden we dat makkelijk, echter wij zijn ook afhankelijk van de bezorgdienst. De kaarsen worden na 1 werkdag verzonden.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten binnen Nederland bedragen € 5,95. Bestellingen binnen Nederland vanaf € 40,-hebben geen verzendkosten.

Informatie over kaars.nl

Neem contact met ons op